ictcenter_title01 HÄUFIG GESTELLTE FRAGEN
 

Produktreparaturverfahren

5.1-Wann ist ICT verantwortlich für die Reparatur defekter Geräte?

Innerhalb der Gewährleistungsfrist des Banknotenlesers, außer bei Vandalismus, falscher Bedienung, höherer Gewalt und anderen besonderen Umständen, ist ICT für die kostenfreie Reparatur defekter Geräte verantwortlich.

5.2-Why should I complete RMA form?
To speed processing, customers must complete this form and return it for maintenance, together with the machine; ICT will give priority to units sent with the RMA form.
  • To download this form, please click the "RMA form".
5.3-Wie lautet die Rücksendeadresse für ICT Produkte in Deutschland?
ICT Europe GmbH
Hubert-Wollenberg Str. 1,
40878 Ratingen
Deutschland
TEL: +49 (0) 2102 123 775 - 0
FAX: +49 (0) 2102 123 755 755
5.4-Are the RMA procedure mentioned above only applicable in Taiwan?
Due to regional restrictions, the above RMA procedures are only valid for customers and distributors in Taiwan only. For customers in other regions, please contact your local dealer.